Presentation - Erika

Hej, jag heter Erika och är en av dom 3 som kommer blogga på denna blogg! Jag är 15 år och bor ett par mil norr om Örebro. Jag bor på en stor gård med ett stall med 7 hästar. Jag har en egen häst. Det är ett kallblodstravarsto på 10 år, hon heter Klövernatura men kallas Tura. Jag har haft henne i lite över ett år och håller på att skola om henne från engelsk häst till western häst. Jag rider även lite engelsk då och då men mest western. 
Vi har ju 6 andra hästar på gården men dom ska jag presentera senare!

Förutom hästar älskar jag musik och att fota och redigera bilder (dock funkar inte mitt photoshop just nu) och att vara med min pojkvän Jonas.
 
 
 
Jag och Jonas
 
En bild på mig.
 
Tura.
 
Tura<3
 
/Erika


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback