Linnea - Uppdatering!

Äntligen lite uppdatering från min sida, har ju inte varit någon alls från mig! Men nu ska jag börja igen! Idag var jag med min kille, vi gick på stan och sen gick vi hem till honom och kollade på film! I går hade ja planerat en riktig bloggdag , göra lite tids Imorn ska jag till stallet och rida min lilla fining! Men sen ska jag väl bara ta det lungt, va lite med syrran också! Men annars händer det inget, skola på måndag, som vanligt. Ska få ett hemprov då som ja ska göra, Syror & Baser. Nu ska jag äta middag,sen ska jag kolla på melodifestivalen och smsa lite med nåra!
 
Vi hörs imorn! :)
Saknar min fina lilla Frej ♥
 
//Linnea
 


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tävlingstips! Vinn en lyxig kryssning för två! Perfekt för att skämma bort sig själv och någon man tycker om! Tävla i min blogg: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

2013-02-08 ♥22:40:02
URL: http://adaras.se




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback