Linnea - Musik!

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men vet seriöst inte vart dagen tog vägen. Först var jag på hindersmässan, sen möblerade jag om i mitt rum, sen åt jag och sen var det helt plötsligt sent... jag bara låg och kollade på film så jag somnade. Men idag ska jag till ikea , sen ska jag ut till stallet. Får se om Viggo ska stå eller inte, får se då. 
Men annars ska jag inte göra nånting, ikväll blir det ponnyakuten och på måndag blir det skola! Ska väl kanske vara med en kompis nånting i veckan, annars är det bara stallet, stallet & Stallet. Men just nu sitter jag och lyssnar på musik, ett bra sätt att vakna till på, för just nu halvsover jag. Jag lyssnar på spotify typ hela tiden! Tur att man har premium annars vet jag inte hur jag skulle klara mig! 
 
Vi hörs väl lite senare! 
 
Min fina Viggo bus ♥
 
 
//Linnea


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback