Presentation - Amanda

 
Amanda-vem är jag då? jag heter Amanda och bor i Eskilstuna. jag är 14 år (15 i april) och går alltså i 8:an. jag har precis som dem andra på bloggen en häst eller jag har 3 men rider bara 1 oftast. dock är jag bara fodervärd.
jag gör som dom flesta tonåringar gör är med kompisar och sitter vid datan ;) och så klart hos hästarna.
jag bor hos min mamma i veckorna och pappa varannan helg. jag vet faktiskt vad man kan berätta om mig?,men om ni undrar något så äre bara att släng in en komentar!:)
 
ploglandets mindy- är en haflinger på 6 år och har en verkligen temprament. hon har jag haft sen ägaren köpte henne då jag har dom hos henne. jag rider oftast i skogen med henne men kan rida till en ridbana ibland men inte ofta då hon testar och är ganska trostig,så jag vill hellst inte att hon ska börja stegra eller något på en asfalts väg :) men oftast är hon världens finaste och bästa häst i mina ögon. hon är jätte mysig och en riktigt godisråtta ;) jag vet inte riktigt vad ni vill veta om henne så-bara släng in en komentar om ni undrar något!:)
 
jag går även i något som heter ridklass så då rider jag på måndagar och har teori på tisdagar när jag går i skolan alltså! så varje måndag har jag,dressyr,markarbete eller hoppning :)
 
 
 
något mer ni ville veta?,bara att komentera så får ni nog svar.
 
lööööve,mandiiis♥


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback