Linnea - Viggo,Saigon & HM.

tjena!
Chill dag idag, bara gjort saker som jag gillar och tycker är kul! När ja kom till stallet idag så stod det en lerig och gnäggande Viggo och väntade på mig, så ja satte igång med att borsta honom, tog den tid jag behövde och gjort iordning honom. Sen gick jag med honom till Paddocken som ligger typ 50  m från stallet. Där hoppade jag upp och red, han var helt annorlunda idag, kände inte igen honom. Men de va annorlunda på ett bra sätt, han trampade på mycket bättre än vad han brukar göra, han gick till och med i form och han är väldigt stel så ja är jätte glad att han gjorde det! Han har aldrig varit så framåt! Sen kom Anette (bor där och har ridit Viggo) och hon tyckte att ja red honom jätte bra! Sen när jag ridit i ungefär 50 minuter så red ja tillbaka honom till stallet. Där fick han lunch och så blev han ompysslad! Sen gick ja ut till de andra hästarna och pussade lite på dom, men ja stannade extra länge med "fölis" som egentligen inte är ett föl... men iallfall hon är så himla go! 
Sen drog vi oss hemåt och ja sprang in och bytte om sen drog vi till Saigon och åt. Efter det drog vi till Frendo och hämtade ett paket som kom från HM där ja beställt lite kläder, blev supernöjd! ;)
 
Nu ska jag kolla på film, ska sova ganska tidigt idag, för imorn ska ja upp tidigt till stallet och rida min fina!
 
Lite suddig bild, men här står ja å fölis ♥
 
Hahahhahahaha sööt bild osv
Det är när jag sitter på hästryggen ja mår som bäst♥
Det är när ja sitter på häst ryggen ja mår som bäst
 
//Linnea ♥


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback