Linnea - SCHEMA!

Hejsan!
Idag har de inte hänt nånting, var i skolan och där gjorde som ja alltid gör - JOBBAR! 
Sen följde Elin med mig hem, vi bakade, chocklad bollar. Vi gjorde två jätte stora chocklad bollar! ingen utav oss orkade äta upp dom! Sen kollade vi på film, båda typ halvsov i soffan tills de blev läskigt  när vi satt och skrek lite, men sen åkte Elin hem och då smsade jag lite med kompisar och typ inget annat. Just nu sitter jag och kollar bloggar, som t.ex. Nellieberntsson.se, ponnysanning.se & Linnolsson.se ♥ Nu ska jag kolla lite på gossip girl, vi hörs imorn! :)
 
 
Veckans Schema ♥
Måndag: (har redan varit, men gjorde inget speciellt)
Tisdag: Var ju idag... var bara i skolan! Viggo vilade.
Onsdag: Hindersmässan med några kompisar.
Torsdag : Stallet, läxor & Träna till prov.
Fredag: Hem till Elin efter skolan.
Lördag: Vintermästerskapen i Strömsholm.
Söndag: Stallet och PA ♥
 

Typ så kommer min vecka se ut denna vecka. Imorn blir det stan (hindersmässa) med några kompisar från klassen! 

Bjuder på en bild... jag och min "cbv" ♥


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback