Linnea - Onsdag!

Hejsan...
Förlåt för att det inte blev nån bloggning idag. Men ja undrar vart Tisdagen tog vägen... sa hej till tisdag lika fort som ja sa hejdå! men nu är Onsdag här och den  checkar väl snart ut också! Snö storm här seriöst. Det är typ 20 cm tjock snö och de blåser så Viggo får vila idag. Men just nu sitter jag med "Rihanna - Man down" i mina öron. Ska ta det lugnt idag, länge sen ja fick göra det! Har inga läxor alls nu, inga prov inplanerade, inga måsten. Just livin life! Snacka om att jag gillar det, men det hade blivit för tråkigt om de hade varit såhär varje dag! Tror att Viggo också njuter av lite ledig het, han får lite tid att klura ut nya bus som ska göras! ;)
Nu ska jag kolla lite på Gossip girl , sen ska jag bara vila!  Vi hörs senare!
 
Bjuder på en bild ... haha självklart så ska ja slänga upp mobilen så fort vi kommer till ett nytt rum nånstans, är lite av ett foto freak! ♥
Me and my bestfriend ♥  (ja står på en bänk...)
 
//Linnea♥


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback