Linnea - Min Blogg förebild. Idol 3.

Linn Olsson -
Linn Olsson... WOW... denna tjej alltså. Om ni vill se nån som kan rida bra så går ni in på linnolsson.se.
Hennes hästar, hennes ridning, hennes utseende... PLEASE... give me? Kolla in henne ↓
 
 
Så sjukt fin, och det hoppas jag verkligen att Linn vet.
Om ni behöver lite "power" så kolla hennes blogg! Jag vet inte hur mycket power hon gett mig genom den tiden jag läst hennes blogg! Det hon skriver de går verkligen in, hennes texter är verkligen amazing! Gillar hennes blogg skarpt och jag fastnade vid den direkt! Ja har följt henne sedan hon hade sin ponny Miranda! Och jag har sett henne med sina ponnyer och alla är lika fina och hon rider dom super bra, snacka om bra ryttare! (y)
 
Detta är nog Sverigest Finaste ponny ♥
Winnetoo
 
Linns finfina Ponny Chagall (som ja har en liten "crush" på... i love prickiga hästar)
(bilder från linnolsson.se)
Winnetoo är såld till Alexandra Gustafsson så Linn rider inte honom längre. Men dom är alltid bäst, no matter what! Chagall då... ja Linn köpte honom som ett "wild card" utan att ens provridit honom... hon gjorde verkligen rätt för nu står det en jätte fin liten prickig ponny i hennes hage! 
Linn har verkligen gjort ett jätte bra jobb med alla ponnysar/hästar hon haft, hon är verkligen grym! Och hennes blogg då? Helt awesome, alla borde kolla in, hon är min idol som jag verkligen ser upp till! Om ni kollar in hennes blogg så förstår ni nog varför!
linnolsson.se ♥
 
Linn du är världens goaste tjej skulle ja kunna gissa , ja skulle gärna vilja vara i din vän krets, du verkar så sjukt mogen och självsäker! DU har lyft mig till en högre nivå! kör såhär så kommer de verkligen gå låångt! 
 
//Linnea 


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback