Linnea - INGEN BLOGGNING

Hejsan ! 
Vill först och främst säga förlåt för att bloggen har varit på off... sen i FREDAGS! 
Kommentarerna har verkligen "vällt" in... ska svara på alla nu! så ni som kommenterat, får ett riktigt svar! 
Har haft en grymt bra helg med hunden och med min familj! Har nog aldrig varit ute och sprungit såhär mycket som ja gjort nu,Oliwer är verkligen en hund med hopp teknik, kan man säga, han drog av i 180 och gjorde små "bocksprång" och sen flög han över en hög snödriva. Han är verkligen grym,  han är ju bara en liten hund, inte ens upp till knäna på mig! verkligen världens gosigaste lilla hund som ja älskar över hela mitt ♥.Viggo har blivit riden av en som vi känner som har ridit honom lite så han har iallfall inte stått! Men i veckan ska jag rida honom! På Lördag drar ja till Strömsholm , tävling. Men det är inget annat inplanerat änsålänge! kanske blir nån dag uppe på stan. Men annars är de inget speciellt. Nu ska jag kolla lite på gossip girl som jag typ alltid gör, men som jag älskar!
Nu BJUDER jag verkligen på dessa bilder...
Haha♥

Världens finaste hund ♥↓

"puss paus ♥"
 
Hoppas ni haft en bra helg! //Linnea ♥


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback