Linnea - Blogg förebild. Idol 2.

Kolla rubriken ↑
 
Nellie Berntsson - Min förebild... Nellie, en tjej som ja följt ända sedan hon startade sin blogg, jag gillar henne skarpt och ja tror på henne! Det började med en liten tjej som bloggade om sin pojkvän , och sin ponny Gevalia. Det växte och blev stort ,  nu står hon här 1:a på Horsespots mest lästa bloggar och 1:a på proffsbloggar i kategorin djur! Hon är 12 år och har kommit så långt, hon har tävlat sm och hon är helt klart grym! 
Oavsett vad alla tycker om henne så är hon bara bäst, snacka om att tjejen har press på sig när de finns så många "haters" som inte tål att se henne lyckas...  Men hon lyckas verkligen! Ja kan säga själv att ja är stolt över henne, den tiden ja har följt henne... sen 2009 har ja sett hur hon lyckats, vunnit och blivit helt klart bäst... snacka om att hon är ett stjärnskott! Nellie imponerar mig, inspirerar mig och ja... kan inte ens beskriva hur mycket hon betyder för mig! Och hennes underbart fina ponnysar... Stella är verkligen en drömponny som är så grymt fin så ja de går knappt å beskriva, världens finaste lilla fuxtjej, Elvis... ja vad säger man... gimme? Hennes ponnysar är verkligen super fina & Hon såklart ;)
 
Bilder från: nellieberntsson.se
Nellie 2009 (Nellie & Gevalia)
 
Nellie & Elvis♥

Nellie & Stella ♥
 
Nellie & Bellman (Sm ponnyn som åkt vidare)
 
 
Nellie jag tror verkligen på dig, du är grym ♥ 
Kolla in hennes blogg! nellieberntsson.se 
 
//Linnea


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback