Hästarna i stallet - Erika

Tänkte ta och presentera dom andra hästarna i vårat stall.
 
 
Denna sötnos heter Betty Boop och är en liten shettis på 4-snart 5 år. Henne har vi haft
sen hon var 1 år. Hon ägs av min yngsta syster och min ena kusin.
 
Detta är Sheeba som är en korsning mellan connemara och russ. Hon är 16 år. Denna 
ponny ägs av min andra kusin och min äldre lillasyster. Denna ponny har vi haft sen 1 
juni men det var min kusins mamma som vi köpte henne av och då kan jag ta och säga
att det var denna ponny jag lärde mig rida på!
 
Detta är min mosters häst Nikolaj av Basta (Nikko). Han är den basjkirvalack på 5- snart
6 år. Han har fått kämpa mycket under sitt liv. Jag tänkte ta och skriva mer om varför vis
ett senare tillfälle. Honom har vi haft sen 23 mars 2011
 
Detta är mammas häst Vispers Brunte. Han är en korsning mellan quarter och varmblod.
Detta är en pojk på 4 år som kom till oss i april 2011. 
 
Här har vi Trissan. Hon är en shettis på 7 år. Detta är min älsta lills syster och mina 
kusiners häst! Hene har vi haft sen, februari 2010 (?)
 
Detta är Lajos, henne kan jag dock inte säga så mycket om då jag inte vet mycket alls
om henne. Men hon ägs av en kompis till familjen.
 
/Erika<3


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback