Erika - helg = bra update

Hej! I'm back! Har varit så otrligt trött nu första veckan i skolan. Det tar jätte mycket på krafterna att gå i skolan när man inte är van! Och när man stressa upp sig jätte mycket.... Har nämligen muntligt nationeltprov i svenska vecka 5 och har även fått veta att det no ämnet vi har nationelltprov i är fysik... Fysik o teknik är mina svaga sidor! Jag hade helst haft de i biologi! Men men. För övrigt så har jag bytt språkvals lärare, jag har engelska och vi hade en hur awesome lärare som helst som lät oss jobba med lite de vi ville (läsa, plugga o sånt o om man inte hade nåt gav hon uppgifter) men vi fick en ny som bara pratar engelska typ.. Hon förstår nästan all svenska och kan prata lite. Hon är jätte trevlig och jätte rar men hon har typ vanliga engelska lektioner istället för så vi brukar ha. Men men.
 
Idag ringde klockan kvart över 7 (hästarna kom in efter 8 iår kväll så tog lite sovmorgon) o då var de bara att klä på sig och kliva upp! Gick raka vägen till stallet och kastade ut alla hästarna och fyllde på vatten i hagen. Sen gick jag till stallet och mockade och fixade allt (vilket faktiskt inte var så jobbigt som jag tänkte att de skulle vara!). Och när allt var klart gick jag och fyllde på lite till vatten i hagen. 
Nu har jag ätit frukost, satt igång diskmaskin och hunnit sitta i ca 40 min! resten av dagen ska jag ta de lugnt, blogga o plugga biologi!
 


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback