Erika - Brunte Boy

Första skoldagen är nu avklarad! Jag kan inte min as när jag var såhär trött sist! Hur mycket jag än försökte så somnade jag så fort de vart tyst, men som tur vaknade jag varje gång lärarn börja prata! Gick ju upp 10 i 6 imorse och tog ut hästarna.
Pauliina var underbar och mockade hela stallet idag så jag slapp det! Men klockan 5 kom Lovisa och Felicia och red shettisarna, jag red Brunte och Palle red Nikko. Det är ju så halt överallt så vi red på en åker. Brunte var jätte pigg men hur snäll som helst! Han galopperade efter Nikko när han travade. Vi red dock inte längre än 30-35 min.

Igår hade jag och mamma lektion för Mia och Eva Liisa. Dom var jätte duktiga och vi tränade på att flytta hästarna och få dom att lyssna bättre.

En bild på Brunte<3



Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback