Amanda - She is more than just a horse

jag red som sagt idag men kan lova er att kämpar med att skriva detta inlägg då min förbannade rygg..har en av dom sämre dagarna :/

men jag red ut med anki iaf,och mindy bråkade väldigt mycket med betet men hon slutade efter ett tag och gick lungt,vilda (hunden) skärmde henne så mindy hoppade åt sidan och blev väldigt nervös och stressad men hon lugnade ner sig efter ett tag.
vi red neråt i backar istället för uppåt och mindy försökte resa sig väldigt få gånger då jag hann före henne.
jag red även två varv på volten efter med anki,då försökte hon men jag hann före.
vi båda var nöjda och när jag släppte ut henne så var hon jätteglad♥

hon har trampat sig på vänster bakben IGEN...men jag hoppas inte det blir något :)
ska kolla det varje dag så de inte blir som sist :)

lööve mandis


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback