Amanda - ridtur + longering

ännu en gång sitter eller ligger jag med en ännu värre rygg och kämpar,har ven uppsatser och typ matteläxor som ska vara inne på onsdag och fredag som jag måste göra... skolan suger:(
men jag har bestämt att jag inte tränar imorgon då jag måste få ordning på min rygg.

men jag och grisen åkte ut till hästar och då mockade jag så bra jag kunde,fyllde på vatten och tog in dom.
jag tog sen ut mindy igången och kollade hennes sår och släppt in henne i boxen igen.
jag borstade blå och tog ut magnums träns och sadel åt grisen och så red vi iväg..
blå var sjukt stressad och han gick knappt att få kontakt med idag.
men på slutet gick det bättre och jag är nöjd över blå,vi klättrade lite och red runt i skogen,plusade även snö på åkern :)
 
sen longerade jag mindy på volten och i början gick det uselt,hon reste sig mot mig flera gånger och höll på,så till slut slängde jag piskan till jennifer och försökte bara få ut henne på en volt,utan att göra något,de gick  hela varv sen reste hon sig igen och då fick jag ut henne på ett varv och sen gav jag med.
så att de va jag som vann :)
 
btw: detta inlägg skulle ha kommit upp i söndags men jag var tvungen att lägga mig å vila ryggen.
 
 
nuu måste jag upp å fixa mig för att hinna med bussen!
 
lööve mandis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg! Kolla gärna in min blogg och lämna en eller flera frågor på min frågestund --> http://wilmadahlgren.blogg.se/2013/january/fragestund.html
Kram!

Svar: Tack, du har också en fin blogg! :)//Linnea
equestrianriders.blogg.se

2013-01-19 ♥16:44:27




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback